Belgium Belgians assemble!

Ik ben zwaar want twijfelen om niet eens de eerste aan te kopen...

Maar Grey market... Het vinden een goede bron zal op de eerste plaats een uitdaging zijn. Zeker omdat er zo geheimzinnig over gedaan word. Maar goed bespreken is nog uitgesloten dus alsnog zelf verder opzoek. En dan hopen dat ik de juiste beslissing maak...

350+ euro tegenaan gooien bij elke bestelling... Een beetje ongrijpbaar
Als je wilt kan ik je wel even een berichtje sturen waar ik het koop.

Wellicht iets duurder dan andere uit China, scheelt amper iets hoor. Maar er zijn overal testen van, ook endo's en alles word door derde partijen getest. Alles is inzichtelijk ook.

Ik heb daar laatst voor het eerst gekocht.

ps. ik heb geen aandelen hoor, alleen heel erg behulpzaam ha. Moeten elkaar toch helpen om het juiste te kopen. Ik herken dit namelijk heel erg.

Als je wilt kan ik je wel even een berichtje sturen waar ik het koop.

Wellicht iets duurder dan andere uit China, scheelt amper iets hoor. Maar er zijn overal testen van, ook endo's en alles word door derde partijen getest. Alles is inzichtelijk ook.

Ik heb daar laatst voor het eerst gekocht.
Mag je zeker laten weten dat apprecieer ik wel, ik check het dan eens uit 🙂

Ik wil ook wel gerust een paar vendors naar voor schuiven waar ik zelf al erg goede ervaringen van heb gehad. Maar zoals steeds: results may vary.

Nog nooit douaneproblemen gehad, en als je daar schrik van hebt even uitkijken naar EU warehouses.

Trending Topics

Latest Posts

Forum Statistics

Threads
17,793
Members
59,746
Newest
Mandela68
Back
Top Bottom