Netherlands Dutchies?

Begin aardig op stoom te raken. Het is een beetje heen en weer gaan met STG telegram en een paar andere telegram/discord groepen. Maar hier werkt het allemaal wel zo prettig. Voor jou ook? Ik ben wel onder de indruk van de community hier. Heel fijn dat dit allemaal zo kan.

Ja hoop info komt er op je af he haha. Ja ik heb de sprong al gemaakt hoor. Maar doordat ik vooral voor de glp peptides veel te veel geld betaalde, ben ik gaan zoeken en kwam ik hierop uit. Nu andere vendors gevonden maar toch een stukje onzekerheid of je pakket wel aankomt, het gaat tenslotte ook niet om 10 euro wat je uitgeeft. Eigenlijk is retatrutide en ghkcu en melanotan2 het enige wat ik gebruik. Ben nu nog een beetje aan het orienteren welke andere peptides ook echt daadwerkelijk wat doen of waar je echt iets aan hebt. Heb jij inmiddels al wat resultaten gehad met peptides?

Ruim een jaar op mounjaro zo’n 26-28kg kwijtgeraakt. Vorige maand mn eerste grey kits tirzepatide gekocht die ik elk moment verwacht. En nu ga ik er cagrilintide bij stacken om een stall te breken. Wel waarschuwingen gehad dat het sterk kan werken dus ik zal met een lage dosering beginnen. Ik ben nog niet happig op reta ivm verhoogde hartslag. Ik volg de andere peptides wel met interesse maar nog geen verleiding gehad om ook daarmee te beginnen. Eerst maar eens flink wat tirz inslaan en kijken hoe de stack met cagrilintide werkt.

Dat zijn al mooie resultaten toch? Ik heb zelf ook eerst tirz gebruikt, en in combinatie met wat aanpassing in voeding rond de 10 kilo kwijt. Voor de feestdagen een operatie gehad waardoor ik even was gestopt met de tirza mezelf even verloren en 10 kilo aangekomen. Nu sinds 4 weken met reta bezig en voeding aangepast nu 7 kilo kwijt. Verhoogde hartslag eigenlijk niet echt opgemerkt, wel het verschil tussen niet altijd gewicht op de weegschaal zien veranderen maar wel aan je lichaam qua omvang of vetpercentage. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met cagrilintide. Zolang het werkt wat je doet lekker doorgaan toch! Ik ben ook van plan om een klein voorraadje op te bouwen, met al die spanningen in de wereld weet je het maar nooit.

Dat zijn al mooie resultaten toch? Ik heb zelf ook eerst tirz gebruikt, en in combinatie met wat aanpassing in voeding rond de 10 kilo kwijt. Voor de feestdagen een operatie gehad waardoor ik even was gestopt met de tirza mezelf even verloren en 10 kilo aangekomen. Nu sinds 4 weken met reta bezig en voeding aangepast nu 7 kilo kwijt. Verhoogde hartslag eigenlijk niet echt opgemerkt, wel het verschil tussen niet altijd gewicht op de weegschaal zien veranderen maar wel aan je lichaam qua omvang of vetpercentage. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met cagrilintide. Zolang het werkt wat je doet lekker doorgaan toch! Ik ben ook van plan om een klein voorraadje op te bouwen, met al die spanningen in de wereld weet je het maar nooit.
Hopelijk verder wel allemaal goed gegaan met de operatie? Kan me goed voorstellen dat het zonder de medicatie dan wel ff een dingetje is.

Jazeker, heel erg blij met het resultaat! Het is nu ook een ‘luxe’ probleem geworden. BMI van 24 is prima maar een kilo of 3 geeft met nog iets meer gevoel van veiligheid. Maar als de mogelijkheid er niet zou zijn of als het niet werkt ben ik ook tevreden. Jij gaat dus ook lekker met reta! Ik merk al een verhoogde hartslag bij tirzepatide (inmiddels al wel wat lager maar nog niet helemaal verdwenen) Het idee om wat onafhankelijkheid te hebben met de medicatie voelt als een opluchting. Ik word ook een beetje zenuwachtig met alle ontwikkelingen.

Ruim een jaar op mounjaro zo’n 26-28kg kwijtgeraakt. Vorige maand mn eerste grey kits tirzepatide gekocht die ik elk moment verwacht. En nu ga ik er cagrilintide bij stacken om een stall te breken. Wel waarschuwingen gehad dat het sterk kan werken dus ik zal met een lage dosering beginnen. Ik ben nog niet happig op reta ivm verhoogde hartslag. Ik volg de andere peptides wel met interesse maar nog geen verleiding gehad om ook daarmee te beginnen. Eerst maar eens flink wat tirz inslaan en kijken hoe de stack met cagrilintide werkt.
Ik ben benieuwd wat cagrilintide doet. Ik ben van sema overgestapt naar reta en 6 weken later 14 kilo eraf. Moet er nog wel 20 eraf hoor. 😀

Ik ben benieuwd wat cagrilintide doet. Ik ben van sema overgestapt naar reta en 6 weken later 14 kilo eraf. Moet er nog wel 20 eraf hoor. 😀
Cagrilintide remt de eetlust en maaglediging net als Semaglutide maar dan via een ander signaalpad.

Mensen gebruiken dit (met name) als ze Retatrutide nemen omdat de eetlustremming van Reta wat minder sterk is als Semaglutide (o.a. Ozempic) of Tirzepatide (o.a. Mounjaro).
Ik heb 2 injecties getest terwijl ik ook nog Reta gebruik, maar vind deze stack te sterk eetlust remmend (eten gaat écht met tegenzin). Voor mij is alleen Reta voldoende.

Wat anders.. 14 kilo kwijt in 6 weken is, hoewel erg indrukwekkend, veel te snel. Ik zou je aanraden toch iets langzamer aan te doen. Steady wins the race!

Cagrilintide remt de eetlust en maaglediging net als Semaglutide maar dan via een ander signaalpad.

Mensen gebruiken dit (met name) als ze Retatrutide nemen omdat de eetlustremming van Reta wat minder sterk is als Semaglutide (o.a. Ozempic) of Tirzepatide (o.a. Mounjaro).
Ik heb 2 injecties getest terwijl ik ook nog Reta gebruik, maar vind deze stack te sterk eetlust remmend (eten gaat écht met tegenzin). Voor mij is alleen Reta voldoende.

Wat anders.. 14 kilo kwijt in 6 weken is, hoewel erg indrukwekkend, veel te snel. Ik zou je aanraden toch iets langzamer aan te doen. Steady wins the race!
Dank voor je toelichting. Ik weet dat het te snel is, ben zeker nu niet aan het ophogen. Was van 1mg Sema overgestapt naar 2mg Reta, weinig bijwerkingen. Vervolgens week 4 naar 4 mg Reta en nu blijf ik hierop, afgelopen week 1,5 kilo eraf. Dus voor mij nu even geen cagrilintide erbij.

Steady wins the race. Belangrijk advies. Gelukkig kunnen we me deze medicatie erop vertrouwen dat het goed komt en alle aandacht geven om het op de gezondste manier te doen. Geloof dat het voedingscentrum een halve kilo per week advies geeft om als maximum aan te houden. Maar heb ook wel gehoord dat je 1 kilo kunt aanhouden. Maar niet vergeten: vooral in het begin zit er veel vocht bij! Dan kan het extra hard gaan met de kilo’s zonder dat het een verhoogd risico geeft. Dat zou moeten normaliseren na een week of 2.

Nou update van cagrilintide. Eerste week nog niet zoveel effect. Maar gisteren 2e prikje gezet en het knalt erin als een bom haha! Hiervoor kon ik op de juiste momenten gewoon normale honger hebben. Was al ruim een half jaar stabiel met mn gewicht. Maar nu is dat volle gevoel weer terug met een lage dosering. Krachtige combinatie tirzepatide met cagrilintide!

Nou update van cagrilintide. Eerste week nog niet zoveel effect. Maar gisteren 2e prikje gezet en het knalt erin als een bom haha! Hiervoor kon ik op de juiste momenten gewoon normale honger hebben. Was al ruim een half jaar stabiel met mn gewicht. Maar nu is dat volle gevoel weer terug met een lage dosering. Krachtige combinatie tirzepatide met cagrilintide!
Ieder z'n ding zo 🙂
Houd wel je proteine intake in de gaten (tbv behoud spiermassa). Mij lukte het absoluut niet om die te halen met cagri.

Ieder z'n ding zo 🙂
Houd wel je proteine intake in de gaten (tbv behoud spiermassa). Mij lukte het absoluut niet om die te halen met cagri.
Yess, het is nog niet zover dat mn eiwit inname niet meer voldoende lukt. Dat zou 100% reden zijn om omlaag te gaan met dosering of te stoppen.

Hallo allen, ik ben net nieuw hier. Nog niet eerder aan de glp1s geweest. Wel wat aan de zware kant. Moet zeggen dat ik wel wat huiverig ben met zuiverheid van spul van internet. En het proces van reconstitutie en dan mijn grote hobby naalden ...

Hallo allen, ik ben net nieuw hier. Nog niet eerder aan de glp1s geweest. Wel wat aan de zware kant. Moet zeggen dat ik wel wat huiverig ben met zuiverheid van spul van internet. En het proces van reconstitutie en dan mijn grote hobby naalden ...
Dat je huiverig bent is begrijpelijk. Het injecteren van middelen in je lichaam is überhaupt eng als je nieuw bent en al helemaal als je de bron niet 100% kan vertrouwen.

Je kunt echter de risico's van het gebruik van grijze-markt producten echter wel mitigeren door goed naar de reviews en CoA's (certificate's of analisys) te kijken. Deze worden door zowel de leverancier zelf als door eindgebruikers aangeboden (vaak in de vorm van een groepstest) en kun je vinden in de discord en telegram servers van de leveranciers.
Op deze CoA's vind je informatie mbt. de zuiverheid, steriliteit en aanwezigheid van onzuiverheden (zware metalen en/of endotoxinen).

Uiteraard kun je ook zelf samples van je aangeschafte product naar een lab sturen (bv. Janoshik) om een dergelijke test uit te laten voeren. Dit kost wel geld. Peptides (zoals GLP-1's) laten testen bij Janoshik kost ongeveer €340,- ($380 voor de test + kosten van de verzending naar Tjechië).
Dit lijkt een hoop, maar als je bedenkt wat de kosten van het 'officiele product' (bv. een Ozempic of Mounjaro) zijn dan is dit een schijntje.

Ik heb zelf inmiddels bij een 4-tal van de hier bekende leveranciers besteld (en meegedaan aan groepstests) en tot nu toe geen problemen gehad met de geleverde producten*.
Voor jouw eigen 'piece of mind' raad ik je echter wel aan om (zeker de eerste keer) een test te laten doen.

Het reconstitutie is vrij simpel. Je voegt (meestal) BAC-water toe aan je product. Op internet zijn eventueel 'Peptide Calculators' beschikbaar waarmee je kunt laten uitrekenen hoeveel water je bij hoeveel product moet toevoegen om een bepaalde dosis te verkrijgen.
Verder is het erg belangrijk dat je (zo) steriel (mogelijk) te werk gaat.
Dit Filmpje van Peptide Critic laat het proces goed zien (met ,optioneel, filter proces).

Voor wat naalden betreft... hier zul je aan moeten wennen 😏
Er zijn 'auto-injector pennen' beschikbaar, maar ik ben daar persoonlijk geen fan van omdat ze nog wel eens stuk willen gaan waardoor je kunt over- of onder doseren.
Standaard insulinespuiten hebben een hele dunne naald (29g/0,33mm of 31g/0.25mm dik) waar je echt (bijna) niets van voelt. Ook zijn ze heel precies (als je een goed merk als 'Romed' of 'Becton Dickinson (BD)' aanschaft).
Je kunt evt. hiermee oefenen door steriel water voor injecties (van bv. 'Braun' of 'Aqua Sterop') aan te schaffen en deze in te spuiten.

Hoop dat je wat met deze informatie kunt.
*Inhoudelijk praten over leveranciers is niet toegestaan, dus mocht je daar meer van willen weten -> DM.

Hoihoi! Eindelijk mag ik hier ook 'zwaaien' als echte Dutchie. 👋
Ben nieuw hier en wil graag gaan beginnen met reta en nog zoekende naar een peptide die helpt tegen slappe huid.
Ben al 43kg kwijt door een gastric sleeve zo'n 10 jaar geleden maar heb nog steeds een bmi van 32. Ik hoop dat het steuntje van een GLP1 me erbij kan helpen om nog 10 kilo af te vallen.
Vind het doodeng om zomaar wat te gaan bestellen hier.
Alle tips van de meer ervaren mensen hier zijn welkom! 😄

Welkom!

Reta kan je zeker helpen om nog wat extra kilo's kwijt te raken en je ben hier op het juiste adres voor informatie en leveranciers. De beste tip die ik je kan geven is om even goed te neuzen in het forum en wat gebruikerservaringen omtrent Reta te bekijken.
Mocht je eenmaal zover zijn om iets aan te gaan schaffen dan kun je leveranciers vinden in de Vendor Connection sectie. Vaak hebben deze ook Discord, Telegram en/of WhatsApp groepen waar je prijslijsten, gebruikerservaringen en testrapporten kunt vinden en, uiteindelijk, een bestelling kunt plaatsen.

Voor wat betreft peptiden die je huid weer strak kunnen maken; ik zou hier niet te veel van verwachten. GHK-Cu kan hier wel iets bij helpen, maar als ik lees dat je 43kg bent kwijtgeraakt ( 👍!! ) dan verwacht ik dat er mogelijk meer losse huid is dan dat deze peptide (of welke dan ook) daadwerkelijk kan gladstrijken. Je kunt het proberen (in combinatie met krachttraining om de ruimte ook deels met spiermassa op te vullen), maar veelal lukt dit toch echt alleen operatief.

Hoe dan ook, succes met het behalen van je doelen! en als je specifieke vragen hebt: stel ze.

Dankjewel! 😄 Voel me heel welkom hier. Fijne tips 🙂
Ik denk inderdaad dat krachttraining al veel kan doen tegen de wat slappere huid en ik accepteer ook hoe het is. Ik heb m'n mobiliteit teruggekregen en kan weer sporten en dat is het allerbelangrijkste!

Nu ben ik wel benieuwd welk merk bacteriologisch water iedereen gebruikt. Ik lees zo her en der dat 1 bepaald merk het allerbeste is maar lastig te vinden of het is niet origineel.
Wat zijn jullie ervaringen?

Trending Topics

Forum Statistics

Threads
17,629
Members
59,299
Newest
sld67
Back
Top Bottom