Netherlands Dutchies?

Dutchies, FYI:
De Niimbot (labelprinters) zijn nu in de aanbieding.

Gebruik zelf al een tijdje hun D110 (links, 210dpi) en heb net een M2 binnen (rechts, 300dpi)
Kan ze aanbevelen.

View attachment 23076View attachment 23077

Ik wacht al best lang op mijn M2! Sinds 9 mei staat de status op "starting customs clearance"

Welk formaat labels gebruik jij op de 3ml vials? En waar heb jij het label design vandaan, of zelf gemaakt?

Ik had een topic aangemaakt voor het delen van label designs maar nog geen reacties erop met voorbeelden jammer genoeg

Ik wacht al best lang op mijn M2! Sinds 9 mei staat de status op "starting customs clearance"

Welk formaat labels gebruik jij op de 3ml vials? En waar heb jij het label design vandaan, of zelf gemaakt?
Ik heb de M2 bij Niimbot zelf besteld. Er was een aanbieding
€110,35 - Standard+1 Extra Black Ribbon+7Rolls 40×20mm Matte Silver
€20 betaald voor express levering. Was er in 3 dagen.

Er is een Telegram Niimbot groep (Peppy Niimbot) waar je designs kan vinden.
Zelf wel een beetje aangepast in de app zelf.
Je kan voor de M2 ook drivers installeren zodat je ook kan printen vanaf andere apps zoals Adobe Indesign etc.

Ik had een topic aangemaakt voor het delen van label designs maar nog geen reacties erop met voorbeelden jammer genoeg
Probleem is dat elke printer net weer ff anders is. Voor Niimbot kun je een codes delen zodat je meteen het design in de app hebt.
Weet niet wat voor filetype jouw printer wil hebben jouw M220 lust JSON, PDF en PNG las ik.
Zal eens kijken of eea te converteren valt en dan post ik wel wat.

Last edited:

Je kan voor de M2 ook drivers installeren zodat je ook kan printen vanaf andere apps zoals Adobe Indesign etc.

Probleem is dat elke printer net weer ff anders is. Voor Niimbot kun je een codes delen zodat je meteen het design in de app hebt.
Weet niet wat voor filetype jouw printer wil hebben jouw M220 lust JSON, PDF en PNG las ik.
Thank youuuuu!

Ja ik heb hem ook bij Niimbot zelf besteld, duurt mij te lang ;-)
Thanks voor die TG group, ga daar even aan de slag voor de labels!

Ik zou deze labels heeeeel graag van je willen als dat zou kunnen 😇
Nimbot m2 + holografisch labels bestellen en via tg templates downloaden. En je kan alles maken wat je wilt. Leuke hobby kan ik zeggen.

Attachments

• IMG-20260430-WA0013.webp
    IMG-20260430-WA0013.webp
    394.7 KB · Views: 2
  • IMG-20260501-WA0020.webp
    IMG-20260501-WA0020.webp
    217.5 KB · Views: 3
Nimbot m2 + holografisch labels bestellen en via tg templates downloaden. En je kan alles maken wat je wilt. Leuke hobby kan ik zeggen.

Niimbot M2 is al onderweg sinds 4 mei, maar vind het design van @DrPEPr wel netjes, in die telegram groep ook heel veel gekleurde kermis labels

Ik zou deze labels heeeeel graag van je willen als dat zou kunnen 😇
Heb helaas die exacte versie niet opgeslagen, maar wel eentje die er voor 95% op lijkt.

【RT10 - v2(40*20)】,After copying this information⊙6a08934e07514a568833beb4⊙,Open👉NIIMBOT👈。

Nou mijn Niimbot M2, besteld op 1 mei, is er nog steeds niet, heb maar een nieuwe bestelling gedaan met express shipping, hopelijk komt die wel op tijd binnen.

Wat een gedoe.
Heb je hun support afdeling geprobeerd?
Uiteraard, ding staat al sinds 9 mei op "Starting customs clearance" maar krijg weinig bruikbare respons van hen, dus nu een nieuwe bestelling met express shipping gedaan (kortingscode mothersday gaf me dezelfde prijs als vorige bestelling zonder express) dus hopelijk is die snel binnen en dan gooi ik een chargeback op mijn creditcard voor de eerste bestelling.

Wat een gedoe.
Heb je hun support afdeling geprobeerd?
Na "dreigen" met een chargeback kreeg ik de volgende respons:

"Hello. We understand that there has been a delay in customs clearance for your shipment. While you are aware that this issue lies beyond our control, we have decided—out of goodwill—to cover the shipping costs and taxes for you. Furthermore, we would like to resend your order via express courier so that it reaches you within approximately one week, completely free of charge. To proceed with this complimentary replacement shipment, we now need to verify your delivery address. Could you please confirm whether your current address is correct? As soon as we receive your confirmation, we will immediately dispatch the replacement package to you at no extra cost."

Ik begrijp dat het buiten hun schuld is, maar zij adverteren met een bepaalde levertijd, heb nu aangegeven dat ik gister zelf al een express order heb gedaan en of ze het daarmee kunnen verrekenen. Wordt vervolgd ;-)

Das best netjes opgelost

maar zij adverteren met een bepaalde levertijd
Ze zeggen inderdaad dat het normaal gesproken 6-10 dagen duurt voor EU orders.

Maar er staat ook:

With our commitment to our customers, we understand that sometimes packages get lost in transit. If you don’t receive your order in 45 business days you can choose to receive a full refund or receive a replacement at our expense.

Best netjes opgelost dan zo, lijkt me.

Trending Topics

Forum Statistics

Threads
17,618
Members
59,281
Newest
hamsterKidd
Back
Top Bottom