Netherlands Dutchies?

Ik zou wat labels op mijn potjes willen, om zeker te zijn dat het niet door elkaar gaat en omdat het toch wel mooi staat?

Is er iemand bereid om wat labels te maken?
Gaan om R20, GHK CU, R30, tirz 10 en heb ook een potje cagri staan.

En wellicht ook iets voor op mijn pen, maar dat vind ik niet zo belangrijk en weet niet of het kan.

Uiteraard wil ik er gewoon voor betalen. Vind direct een printer aanschaffen ook zo wat.
Bij Action heb je goedkope label printers, niet super mooi, maar heb je tenminste wel labels erop.
🙂
 
Hi all,
Ik wil mijn Reta laten testen, nu ben ik axiom tegen gekomen als een goedkoop alternatief voor Janoshik. Iemand toevallig ervaring met Axiom? Groetjes uit Brabant
Sorry, had je post niet gezien.
Heb je een link naar hun site?

edit:
Deze: Axiom Analytics ?
 
Last edited:
Sorry, had je post niet gezien.
Heb je een link naar hun site?

edit:
Deze: Axiom Analytics ?
Ja, die bedoelde ik. Is zo’n 50% goedkoper dan Janoshik. Heb nu maar voor de eerste keer Janoshik gebruikt, kan nergens echte referenties terugvinden van Axiom.
 
Ja, die bedoelde ik. Is zo’n 50% goedkoper dan Janoshik. Heb nu maar voor de eerste keer Janoshik gebruikt, kan nergens echte referenties terugvinden van Axiom.
Ik heb Axiom benaderd via Telegram.
Eerste antwoord na 1 dag. Daarna alleen niks meer.
Heb er nou niet bepaald een heel goed gevoel bij. (Jano reageert altijd binnen 1 max. 2 dagen)

1781353568852.webp
 
Gemiste kans voor ze. Beetje concurrentie voor Janoshik zou niet verkeerd zijn.
 
Gemiste kans voor ze. Beetje concurrentie voor Janoshik zou niet verkeerd zijn.
Eens.. ideaal zou natuurlijk zijn als er een Nederlands lab zou zijn die dit kan doen.
Heb wel wat bedrijven gemailed, maar nooit reactie gekregen.
Jammer dat het niet iets is wat je zo even op kunt zetten zonder diepgaande kennis (en nog diepere zakken met euro's). Lijkt mij een goed bedrijfsmodel.
Maar ws. hebben we hier ook weer veel te veel regeltjes voor in dit land.....
 
Weet iemand hier toevallig of t!rz te verkrijgen is op de grijze markt? Ik vraag niet naar verkopers, wil enkel weten of het überhaupt een optie is.
 

Trending Topics

Forum Statistics

Threads
18,417
Posts
191,956
Members
61,639
Newest
Ocychad
Back
Top Bottom