Netherlands Dutchies?

Ik zou wat labels op mijn potjes willen, om zeker te zijn dat het niet door elkaar gaat en omdat het toch wel mooi staat?

Is er iemand bereid om wat labels te maken?
Gaan om R20, GHK CU, R30, tirz 10 en heb ook een potje cagri staan.

En wellicht ook iets voor op mijn pen, maar dat vind ik niet zo belangrijk en weet niet of het kan.

Uiteraard wil ik er gewoon voor betalen. Vind direct een printer aanschaffen ook zo wat.
Bij Action heb je goedkope label printers, niet super mooi, maar heb je tenminste wel labels erop.
🙂

Hi all,
Ik wil mijn Reta laten testen, nu ben ik axiom tegen gekomen als een goedkoop alternatief voor Janoshik. Iemand toevallig ervaring met Axiom? Groetjes uit Brabant
Sorry, had je post niet gezien.
Heb je een link naar hun site?

edit:
Deze: Axiom Analytics ?

Last edited:
Sorry, had je post niet gezien.
Heb je een link naar hun site?

edit:
Deze: Axiom Analytics ?
Ja, die bedoelde ik. Is zo’n 50% goedkoper dan Janoshik. Heb nu maar voor de eerste keer Janoshik gebruikt, kan nergens echte referenties terugvinden van Axiom.

Ja, die bedoelde ik. Is zo’n 50% goedkoper dan Janoshik. Heb nu maar voor de eerste keer Janoshik gebruikt, kan nergens echte referenties terugvinden van Axiom.
Ik heb Axiom benaderd via Telegram.
Eerste antwoord na 1 dag. Daarna alleen niks meer.
Heb er nou niet bepaald een heel goed gevoel bij. (Jano reageert altijd binnen 1 max. 2 dagen)

1781353568852.webp

Gemiste kans voor ze. Beetje concurrentie voor Janoshik zou niet verkeerd zijn.

Gemiste kans voor ze. Beetje concurrentie voor Janoshik zou niet verkeerd zijn.
Eens.. ideaal zou natuurlijk zijn als er een Nederlands lab zou zijn die dit kan doen.
Heb wel wat bedrijven gemailed, maar nooit reactie gekregen.
Jammer dat het niet iets is wat je zo even op kunt zetten zonder diepgaande kennis (en nog diepere zakken met euro's). Lijkt mij een goed bedrijfsmodel.
Maar ws. hebben we hier ook weer veel te veel regeltjes voor in dit land.....

Weet iemand hier toevallig of t!rz te verkrijgen is op de grijze markt? Ik vraag niet naar verkopers, wil enkel weten of het überhaupt een optie is.

Weet iemand hier toevallig of t!rz te verkrijgen is op de grijze markt? Ik vraag niet naar verkopers, wil enkel weten of het überhaupt een optie is.
Wat is jouw interpretatie van de grijze markt?

Ik ben nog geen Chinese vendor tegen gekomen die het niet heeft. Het zal samen met Reta zowat het meest verkochte product zijn.

RTL nieuwsartikel over o.a. peptides van de grijze markt:

Ze doen onderzoek naar afslankinjecties en vragen mensen die dit gebruiken of ze een vragenlijst willen invullen.
Link: https://livevote.alidainsights.com/c/a/5rIdUbVsRGkDcN1qU3UCQq

Aanstaande maandag komt er een nieuwsitem op RTL hierover.

RTL nieuwsartikel over o.a. peptides van de grijze markt:

Ze doen onderzoek naar afslankinjecties en vragen mensen die dit gebruiken of ze een vragenlijst willen invullen.
Link: https://livevote.alidainsights.com/c/a/5rIdUbVsRGkDcN1qU3UCQq

Nice. Zal even uitgebreid verhaal doen 🙂

Vandaag op het NOS Journaal van 10:00u een kort stukje over Retatrutide.

Gaat over dat er veel vergiftigingen met Retatrutide zijn gemeld door mensen die het via het internet hebben gekocht zonder begeleiding van een arts.

Wat ik vermoed is dat dit de groep mensen is die het via Social Media leerden kennen en dan niet weten wat ze doen, hoe vaak en hoeveel.
De Reddit-ers die dan vragen "ik voel nog niks na 2 dagen, zal ik meer nemen?"

Mja...

Eerst spreken over 'Een verdubbeling van vergiftiging' (zet de toon lekker) en dan vervolgens
'die bijwerkingen zijn vervelend... misselijkheid, braken"

Typisch media weer.

Zal idd de mensen betreffen die net slim genoeg zijn om aan een middel te komen, maar vervolgens compleet clueless zijn/blijven (de 'Reddit-ers' onder ons idd 🙂).

Howdy. Ik meld me hier ook maar even.

Mark, sinds 9 maanden aan Tirzepatide. 30 kg eraf, maar langzaam aan eens reta proberen. Van de ene kant vanwege vermoedelijke wenning aan tirzepatide en natuurlijk ook de kosten van Mounjaro via de huisarts / apotheek. Ik ben hier terechtgekomen, zoekende naar ervaringen van anderen. Dus ik zal het topic eens goed doornemen.

Het item van vanavond ging niet over Retatrutide. Maar over 2 personen die nep-Ozempic pennen via Marktplaats hadden gekocht en in het ziekenhuis terecht kwamen door een veel te lage bloedsuiker.
Bleek dat er insuline in de pennen zat...

Ze vragen nog steeds mensen om mee te doen met hun onderzoek naar afslankinjecties.
Ik hou het nieuws in de gaten!

Wat is jouw interpretatie van de grijze markt?

Ik ben nog geen Chinese vendor tegen gekomen die het niet heeft. Het zal samen met Reta zowat het meest verkochte product zijn.
Dankje voor je reactie. De Chinese verkopers die reta verkopen schaar ik onder de grijze markt. T!rz wordt voor mij veel te duur bij legale aanbieders en ik lees van reta dat het minder goed de food noise onderdrukt. Ben een beetje aan het verkennen wat mijn opties zijn en wat verstandig is.

Als je advies hebt, hoor ik dat heel graag!

Dankje voor je reactie. De Chinese verkopers die reta verkopen schaar ik onder de grijze markt. T!rz wordt voor mij veel te duur bij legale aanbieders en ik lees van reta dat het minder goed de food noise onderdrukt. Ben een beetje aan het verkennen wat mijn opties zijn en wat verstandig is.

Als je advies hebt, hoor ik dat heel graag!
Tirz is wat mij betreft de top van eetlustonderdrukking zonder al te veel nare bijwerkingen. Persoonlijk combineer ik die met Reta om het beste van beide te hebben.

Ik ben ooit met apothekerMounjaro gestart, wat op zich prima liep op de kost na. Zo ben ik na een paar Europese single vial shops geprobeerd te hebben, hier terecht gekomen. Ondertussen zit mijn minidiepvriesje al voor 30% vol met vanalles en nog wat uit China.

Als het de bedoeling is om een hele tijd op GLPs te zitten, om bijvoorbeeld overgewicht onder controle te krijgen loont het zeker de moeite om je alvast te verdiepen in de basis van crypto, de GLP's en de vendors.

Veel succes!

Trending Topics

Forum Statistics

Threads
18,748
Members
62,514
Newest
D4dijay
Back
Top Bottom